Komu by sa chcelo upratovať v práci! Asi preto nájdete toľko inzerátov, kde sa po niekom, kto to urobí, dopytuje obrovské množstvo firiem. Ak si to chcete urobiť svojpomocne a poctivo, v nasledujúcom článku sa dozviete, ako na to a Celý článok
Nákupy do firmy – ako ich vybaviť čo najpohodlnejšie a ušetriť zároveň?
Rovnako, ako nakupujeme v domácnostiach, potrebujeme občas doplniť zásoby aj vo firmách a podnikoch. V porovnaní s domácnosťou však ide obvykle o omnoho väčší, a teda aj drahší nákup, ktorý najmä v prípade menších firiem môže byť veľkým zásahom do Celý článok
Ako postupovať pri výbere svojho prvého zamestnanca
Máte pri svojom podnikaní množstvo práce a nič iné nestíhate? Prišiel ten čas, aby ste prijali nového človeka, ktorý vám s tým pomôže. Nie je to ale jednoduchý proces, takže sa pripravte na to, že vám to zaberie množstvo času. Celý článok
Komunikácia e-mailom na profesionálnej úrovni – ako na to?
Komunikácia e-mailom patrí medzi základné činnosti podnikania. Prostredníctvom tejto pošty komunikujete so svojimi klientami, dodávateľmi, zamestnancami aj verejnosťou. Preto je dôležité, aby ste aj takouto formou pôsobili profesionálne a ovládali základné pravidlá. Ako správne písať e-maily, aby ste pôsobili čo Celý článok