Loading

wait a moment

Kategória: Marketing

Umelá inteligencia v marketingu – áno, alebo nie?

Umelá inteligencia v marketingu - áno, alebo nie?

Moderné trendy sa nevyhýbajú ani podnikaniu. Je to tak hlavne preto, lebo trendy upravujú aj správanie zákazníkov. Rátať s tým musia nielen firmy, ale aj podnikatelia, ktorí vymýšľajú nové stratégie v oblasti reklamy. Môže v tom umelá inteligencia pomôcť, alebo Celý článok

Čo je Paretovo pravidlo 80/20 alebo Paretov princíp

Čo je Paretovo pravidlo 80/20 alebo Paretov princíp

Podľa Paretovho princípu 20% príčin vyvolá až 80% následkov. Nezáleží však na presnom pomere, ale na fakte, že vynaložené úsilie sa nerovná dosiahnutým výsledkom. Daný pomer vychádza zo zistenia Vilfreda Pareta, ktorý na konci devätnásteho storočia zistil, že bohatstvo je rozdelené nespravodlivo. Celý článok

Čo je Manažment času alebo TimeManagement

Čo je Manažment času alebo TimeManagement

Čas sú peniaze. Preto musíme s ním narábať efektívne. Time management je disciplína o efektívnej alokácii času s cieľom zvýšiť osobnú produktivitu. K hlavným stratégiám time manažmentu patrí vytýčenie cieľov, určenie priorít, vytvorenie zoznamu úloh, zníženie času spojeného s nepodstatnými úlohami, podpora okolia, spolupráca okolia z dôvodu naliehavosti, vytváranie Celý článok

Komunikácia e-mailom na profesionálnej úrovni – ako na to?

Komunikácia e-mailom patrí medzi základné činnosti podnikania. Prostredníctvom tejto pošty komunikujete so svojimi klientami, dodávateľmi, zamestnancami aj verejnosťou. Preto je dôležité, aby ste aj takouto formou pôsobili profesionálne a ovládali základné pravidlá. Ako správne písať e-maily, aby ste pôsobili čo Celý článok

www.KuponyZdarma.sk

Nakupujte lacnejšie!