Moderné trendy sa nevyhýbajú ani podnikaniu. Je to tak hlavne preto, lebo trendy upravujú aj správanie zákazníkov. Rátať s tým musia nielen firmy, ale aj podnikatelia, ktorí vymýšľajú nové stratégie v oblasti reklamy. Môže v tom umelá inteligencia pomôcť, alebo Celý článok
Staňte sa infuencerom na Instagrame alebo YouTube
Aj keď by sa mohlo zdať, že to nepôjde, opak môže byť pravdou. Príkladov úspechu je okolo nás viac ako dosť. V tomto článku si preto pozrieme niekoľko možností, ako sa dnes dajú zarobiť peniaze na internete ako influencer. Samozrejme Celý článok
Komunikácia e-mailom na profesionálnej úrovni – ako na to?
Komunikácia e-mailom patrí medzi základné činnosti podnikania. Prostredníctvom tejto pošty komunikujete so svojimi klientami, dodávateľmi, zamestnancami aj verejnosťou. Preto je dôležité, aby ste aj takouto formou pôsobili profesionálne a ovládali základné pravidlá. Ako správne písať e-maily, aby ste pôsobili čo Celý článok
Zaznamenali ste pokles zisku? Ponúkame spôsoby, ako ho opäť zvýšiť
Každý podnikateľský subjekt chce, aby jeho podnikanie napredovalo a zisky sa navyšovali. Žiaľ koronakríza urobila viacerým podnikateľom a ich firmám škrt cez rozpočet. Pre pretrvávajúce obmedzenia začali zisky klesať a viacerí podnikatelia sa ešte teraz spamätávajú z následkov pandémie a Celý článok