Loading

wait a moment

Značka: Efektívnejšia práca

Čo je Manažment času alebo TimeManagement

Čo je Manažment času alebo TimeManagement

Čas sú peniaze. Preto musíme s ním narábať efektívne. Time management je disciplína o efektívnej alokácii času s cieľom zvýšiť osobnú produktivitu. K hlavným stratégiám time manažmentu patrí vytýčenie cieľov, určenie priorít, vytvorenie zoznamu úloh, zníženie času spojeného s nepodstatnými úlohami, podpora okolia, spolupráca okolia z dôvodu naliehavosti, vytváranie Celý článok

Staňte sa infuencerom na Instagrame alebo YouTube

Staňte sa infuencerom na Instagrame alebo YouTube

Aj keď by sa mohlo zdať, že to nepôjde, opak môže byť pravdou. Príkladov úspechu je okolo nás viac ako dosť. V tomto článku si preto pozrieme niekoľko možností, ako sa dnes dajú zarobiť peniaze na internete ako influencer. Samozrejme Celý článok

Ako postupovať pri výbere svojho prvého zamestnanca

Máte pri svojom podnikaní množstvo práce a nič iné nestíhate? Prišiel ten čas, aby ste prijali nového človeka, ktorý vám s tým pomôže. Nie je to ale jednoduchý proces, takže sa pripravte na to, že vám to zaberie množstvo času. Celý článok

Komunikácia e-mailom na profesionálnej úrovni – ako na to?

Komunikácia e-mailom patrí medzi základné činnosti podnikania. Prostredníctvom tejto pošty komunikujete so svojimi klientami, dodávateľmi, zamestnancami aj verejnosťou. Preto je dôležité, aby ste aj takouto formou pôsobili profesionálne a ovládali základné pravidlá. Ako správne písať e-maily, aby ste pôsobili čo Celý článok

www.KuponyZdarma.sk

Nakupujte lacnejšie!