Telemarketing je pomerne účinný spôsob, ako osloviť cieľovú skupinu ľudí, aj keď ho mnohí ľudia považujú za obťažujúci. Callcentrum, ktoré aktívny telemarketing robí, by malo mať určité kvality a školený personál. Vtedy môže byť tento spôsob reklamy účinnejší aj lacnejší ako reklama na sociálnych sieťach alebo v televízií.
Čo je aktívny telemarketing
Aktívny telemarketing (outbound) v praxi znamená, že operátor aktívne oslovuje existujúcich alebo potenciálnych klientov z databázy kontaktov. Školený telefonický operátor dokáže úspešne dohodnúť obchodnú schôdzku, predať produkt alebo službu, ale tiež spraviť prieskum trhu alebo spokojnosti vašich zákazníkov. Využiť ho môžete aj v prípade, že chcete svojim klientom predstaviť nový produkt alebo službu.
Investujte do telemarketingu
Ak sa obávate, že ako operátori v call centre si privyrábajú len študenti alebo ľudia, ktorí nemajú s komunikáciou so zákazníkmi skúsenosti, ste na omyle. V dnešnej dobe sa kladie veľký dôraz na komunikáciu s potenciálnymi alebo existujúcimi zákazníkmi. Profesionálne spoločnosti majú školených zamestnancov, ktorí majú vysoké percento úspešnosti pri ponúkaní produktov alebo služieb. Určite sa tak oplatí investovať do spolupráce s profesionálnymi operátormi.
Vyberte si kvalitné callcentrum
To, že väčšina ľudí vníma tento spôsob predaja negatívne spôsobil najmä fakt, že v minulosti často prebiehali telefonáty nátlakovo a neprofesionálne. Dnes už ale operátori komunikujú s ľuďmi, ktorí tvoria cieľovú skupinu, úplne inak – príjemne a nevtieravo.
Samozrejmosťou je perfektná znalosť ponúkaného produktu alebo služby, prípadne spoločnosti pre ktorú dohaduje obchodnú schôdzku. Profesionál je schopný okamžite reagovať na prípadné otázky alebo požiadavky osloveného klienta a vysporiadať sa s rôznymi reakciami. A práve takto vám v podnikaní môže pomôcť aj nové call centrum Bratislava.
Text: PR