Loading

wait a moment

Kategória: Praktické rady

Čo je Manažment času alebo TimeManagement

Čo je Manažment času alebo TimeManagement

Čas sú peniaze. Preto musíme s ním narábať efektívne. Time management je disciplína o efektívnej alokácii času s cieľom zvýšiť osobnú produktivitu. K hlavným stratégiám time manažmentu patrí vytýčenie cieľov, určenie priorít, vytvorenie zoznamu úloh, zníženie času spojeného s nepodstatnými úlohami, podpora okolia, spolupráca okolia z dôvodu naliehavosti, vytváranie Celý článok

Ako postupovať pri výbere svojho prvého zamestnanca

Máte pri svojom podnikaní množstvo práce a nič iné nestíhate? Prišiel ten čas, aby ste prijali nového človeka, ktorý vám s tým pomôže. Nie je to ale jednoduchý proces, takže sa pripravte na to, že vám to zaberie množstvo času. Celý článok

Komunikácia e-mailom na profesionálnej úrovni – ako na to?

Komunikácia e-mailom patrí medzi základné činnosti podnikania. Prostredníctvom tejto pošty komunikujete so svojimi klientami, dodávateľmi, zamestnancami aj verejnosťou. Preto je dôležité, aby ste aj takouto formou pôsobili profesionálne a ovládali základné pravidlá. Ako správne písať e-maily, aby ste pôsobili čo Celý článok

Handmade výrobky – kde a ako ich predávať?

Každý si rád privyrobí na tom, čo ho baví a je v tom dobrý. Jednou z takýchto vecí sú aj rôzne handmade výrobky. Šperky, oblečenie, doplnky, nábytok, jednoducho, čokoľvek. Na internete nájdete množstvo miest, ktoré sa dokonca špecializujú na predaj Celý článok

www.KuponyZdarma.sk

Nakupujte lacnejšie!